About Me

My photo
:: 15 years old. PMR candidates 9A's, insyaallah.. currently study at SMTSH, Klang. "life is like riding a bicycle. to keep your balance, you must keep moving.." do work and lets pray, Allah will definitely help ::

Saturday, 24 March 2012

rindu dan sedih .

assalamualaikum.

aku rindu dengan kawan aku . rindu sangat sangat ! kalau lah dia masih ada , mesti tak sunyi macam sekarang . aku rindu  "RAJA NURUL HANINAH" .  aku dah kehilangan seorang rakan . rakan baik . sedih, tapi aku tahu , aku tak patut bersedih dengan kehilangan dia  . aku kena redha ." 

meskipun dah berbulan bulan , dah bertahun tahun arwah pergi , tapi aku rasa macam dia masih ada . terus terang, aku  rindu gelak tawa dia . rindu dengan usikan dia . rindu sangat masa tingkatan 1 . rindu sangat sangat ! rasa macam nak ulang balik masa tu .  Dulu, aku, hajar, amirah, marissa, kamalia, dan budak budak kktb selalu juga lah usik usik dia . best sangat kawan dengan dia . tapi sayang , aku dengan dia tak sampai dua tahun pun berkawan , dia dah pergi tinggalkan aku .walaupun masanya singkat ,  tapi dia dah bagi seribu satu makna buat hidup aku . banyak sangat kenangan yang tak boleh aku lupakan . . susah rasanya nak percaya dia dah tak ada . . 


05.06.2011, ahad , kira kira jam 11.30am . arwah telah menghembuskan nafasnya yang terakhir . kali terakhir aku berjumpa dengan dia dan bercakap dengan dia, masa tu sebelum cuti sekolah .  kat dewan sekolah . aku masih ingat lagi time tu . :( aku dapat tahu berita kematian dia dari kawan aku . mula mula aku tak percaya . tapi lepas aku pikir pikir balik and tanye kawan kawan aku yang lain , baru lah aku percaya . " alhamdulillah, akhirnya aku dapat terima kenyataan itu .  "terima kasih kawan , sebab ko sudi jadi kawan aku " :'(



p/s: bersabarlah dengan semua ujian yang datang .setiap yang hidup, pasti akan merasai mati .