About Me

My photo
:: 15 years old. PMR candidates 9A's, insyaallah.. currently study at SMTSH, Klang. "life is like riding a bicycle. to keep your balance, you must keep moving.." do work and lets pray, Allah will definitely help ::

Friday, 23 March 2012

lalalalala..

assalamualaikum..

hye, harini kita cerita pasal result SPM .em..aku terasa bangga sebab kakak aku, dapat keputusan yang cemerlang . haha. tahniah kakak ! masa aku tengok keputusan spm dia, rasa macam nak menangis . tak tahu kenapa. padahal kakak aku yang punya keputusan . bukan nye aku punya .tapi aku pulak yang lebih lebih .macam ape je.


"pandai lah ko ni kak !" tu la ayat pertama yang keluar dari mulut aku . aku cemburu gila tengok dia dapat keputusan macam tu . hah. tu baru kakak aku . belum lagi kawan kawan aku .balik balik sekolah je terus mesej kawan aku . afif,joyah, dan ramai la lagi . kawan aku yang paling banyak dapat A, joyah . pandai ohh dia tu . dapat 7A lagi tu .. tapi aku tak tahu lah sama ada betul ke tak dia cakap kat aku tu .. 

lepas ni kakak aku masuk universiti . alaa... mesti boring gila  .tak de kawan nak borak borak lagi .huu.. dah tak gaduh gaduh, dah tak gelak sama sama pasal bubu . sedih rasanya . :( kalau boleh, nak je aku ikut dia . tapi tak boleh . kenapa lah cepat sangat masa berlalu ? lepas abang aku , kakak aku pulak yang keluar dari rumah . sebulan sekali pulak tu diaorang balik kampung .bosan.. lepas ni aku pulak yang kene jaga adik adik aku yang nakal nakal tu.. nampak nye aku  pulak lah ambik tugas kakak aku jemur kain lepas ni .. adoii..=.=" malas nye la rasanya.

best gila ar kakak aku . dia dapat baju baru, handphone baru ,laptop baru, kasut baru, ala semua la baru. menyampah aku tengok .aku pun nak jugak ! mana aci ohh .haha (aci kat india lah.) :p kahkah . tak lawak pun .. okay lah .aku nak tidur . bye`~ assalamualaikum .  chow. :))