About Me

My photo
:: 15 years old. PMR candidates 9A's, insyaallah.. currently study at SMTSH, Klang. "life is like riding a bicycle. to keep your balance, you must keep moving.." do work and lets pray, Allah will definitely help ::

Saturday 24 March 2012

makan adalah hobi aku .

assalamualaikum ...

hye, boring la . takda buat apapa . nak pergi jalan jalan ,  malas la pulak nak gosok baju . . hahha " . kat rumah asyek tengok tv je  layan nada cinta . eww` boring tahap dewa da ni . adoii -.-' . 

lama gila tak pekena nasi goreng daging black paper ! rindu sangat sangat . ohhmeng.. selalu lau nak cari nasi goreng daging black paper susah nak cari nasi goreng yang sedap macam kat restoran kat sri iskandar , perak tu .. nta apa tah nama restoran tu .. " hahha . sedap sangat sangat . selain nasi goreng daging black paper kegemaran aku tu , macam macam ado .. tomyam seafood, tomyam coktok . eh , coktok ke ape ar? aku da lupe da namenye ape . kahkah . *taklawakpun*

aku kalau  bab bab makan ni memang suka .. suka gila ahh.  makan banyak banyak pun body cm tetap maintain je .. alhamdulillah .. jangan tergemuk sudah . :)  kalau kat johor , aku suka makan kat restoran my friend .. memang terbaik lah ! dari segi layanan sampai ke makanan semua tu, kata orang perfect lah  . kalau tak percaya, korang pergi ar makan kat sana . johor bahru . dekat larkin kott . nta la . aku lupe . dah lame tak makan kat sana . kalau nak makan kat situ pun time balik kampung je ..
 kalau kat selangor ni aku tak berapa tahu mana makanan yang sedap . agk agak nye semua makanan kat selangor semua sedap sedap kot . hee .. 

cerita pasal makanan ni buat aku terasa nak makan pulak . laparr .. cacing dalam perut dah bising da ni . krok krok . adoii .. okay la nak chow . bubye .. 

asssalamualaikum. " :)